Α' Ψyxiατρικh κλινικη α.π.θ.


Νοσοκομείο Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης






Εκπαιδευτικά προγράμματα της Ά Ψυχιατρικής Kλινικής Α.Π.Θ.

 

Πρόγραμμα Κλινικής Εκπαίδευσης στην Ψυχική Υγεία

Το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο με ISO 9001:2008

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τον χειμερινό κύκλο 2017-2018
έχει ήδη ξεκινήσει.

H νέα εκπαιδευτική περίοδος, Οκτώβριος 2017 - Ιανουάριος 2018,  ξεκινά στις 16 Οκτωβρίου, στην Α' Ψυχιατρική Κλινική.

 

Ο 13ος κύκλος του προγράμματος θα περιλαμβάνει:

Ομαδική πρακτική: Κάθε Δευτέρα (10:30π.μ.-15:00μ.μ) & Κάθε Πέμπτη (9:00π.μ.-14:00μ.μ)
Ατομική πρακτική: 3 εβδομάδες μετά από συνεννόηση
Εκπαίδευση στην παρουσίαση με Powerpoint: 6 εκπαιδευτικές ώρες

 

 Το εκπαιδευτικό προσωπικό αποτελείται από μέλη ΔΕΠ, ψυχιάτρους, ψυχολόγους και λοιπό επιστημονικό προσωπικό με κλινική και ακαδημαϊκή εμπειρία.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με διενέργεια εξετάσεων εφ' όλης της ύλης.

Οι εκπαιδευόμενοι που θα ολοκληρώσουν την παρακολούθηση και θα επιτύχουν στις εξετάσεις θα λάβουν βεβαίωση ολοκλήρωσης του προγράμματος κλινικής εκπαίδευσης.

 

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να απευθυνθείτε στη γραμματεία του προγράμματος (Π. Στογιάννη) τις καθημερινές 11:00-14:00 στα τηλέφωνα 2313-323911 και 2310-991571.

Θα βρείτε τις εκπαιδευτικές ενότητες και περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

0-3: ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Στόχος

Στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην πρόληψη πρώιμων διαταραχών επικοινωνίας- λόγου, καθώς και στην πρόληψη διαταραχών ανάπτυξης δεσμού του βρέφους-μικρού παιδιού-γονιών.

Το θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο του προγράμματος είναι εμπνευσμένο από την ψυχαναλυτική σκέψη, τη μέθοδο παρατήρησης των βρεφών (Esther Bick), τις αρχές της Διεθνούς Εταιρείας για την Ψυχική Υγεία των Βρεφών (W.A.I.M.Η.), τη διαγνωστική ταξινόμηση (DC: 0-3, Ζero-to-Three), τη θεωρία δεσμού και τα γνωστικά-αναπτυξιακά μοντέλα.

Συμμετέχοντες

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους Τμημάτων Νηπιοβρεφοκομίας, Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Ψυχολογίας και σε επαγγελματίες λειτουργούς στο χώρο της υγείας και της ψυχικής υγείας.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η επιλογή των συμμετεχόντων γίνεται κατόπιν συνέντευξης.

Δομή προγράμματος

 Παρέχεται εκπαίδευση σε διαγνωστικά εργαλεία εκτίμησης της προγλωσσικής και γλωσσικής ανάπτυξης, της επικοινωνιακής ικανότητας, της αλληλεπίδρασης γονιών-παιδιού, της οργάνωσης του παιχνιδιού καθώς και η αντίστοιχη παρέμβαση.

Η εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω αξιολόγησης βίντεο, κλινικής παρατήρησης, συζήτησης και εποπτείας περιστατικών.

Διάρκεια-Έναρξη

150 ώρες, Νοέμβριος 2017-Ιούνιος 2018, ένα τριήμερο το μήνα: Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή.

 

Επικοινωνία

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τη γραμματεία της Κλινικής (231 332 3911, κ. Στογιάννη, 11:00-14:00 ή να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο e-mail της κλινικής: 1stpsychclinic@gmail.com

Θα βρείτε αναλυτικά τη δομή του προγράμματος και περισσότερες πληροφορίες εδώ ή κατεβάστε το σχετικό έγγραφο σε μορφή pdf

Υπεύθυνη Προγράμματος

Dr. Αβραμίδου Ελευθερία

Λογοθεραπεύτρια-Ειδική Παιδαγωγός

Εκπ. Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία βρεφών-μικρών παιδιών-γονέων

Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια CARE-Index 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK. KANTE "κλικ" ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.

9ος συνεχόμενος κύκλος Προγράμματος !!

Κλινική προσέγγιση, πρόληψη, θεραπεία

Στόχος του προγράμματος: Στόχος του προγράμματος είναι η κλινική εκπαίδευση ατόμων που εμπλέκονται στην ανάπτυξη των παιδιών / εφήβων σε θέματα που αφορούν στην επικοινωνία, στην ανάπτυξη ομιλίας, λόγου και στην κατάκτηση του γραπτού λόγου όπως και στις δυσκολίες που προκύπτουν από τις διαδικασίες αυτές.

 Όσοι εργάζονται με παιδιά προσχολικής / σχολικής ηλικίας και εφήβους θα ανακαλύψουν μέσω μιας δυναμικής προσέγγισης και επεξεργασίας κλινικών περιστατικών έναν άλλον τρόπο προσέγγισης των δυσκολιών. Δεν υπάρχουν συνταγές ή μαγικές λύσεις αλλά η παραδοχή πως οι άνθρωποι δρουν, παράγουν, αναπαράγουν και μετασχηματίζουν τον πολιτισμό και την κοινωνία μέσα από τους τρόπους με τους οποίους ερμηνεύουν, κατανοούν και δρουν.

Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να συμβάλει σε μια διαφορετική θεώρηση της ανάπτυξης του προφορικού και γραπτού λόγου. Επίσης στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα σε όσους ειδικούς εμπλέκονται στην ανάπτυξη των παιδιών να σκεφτούν και να χρησιμοποιήσουν νέες μεθόδους στην εκπαιδευτική ή στη θεραπευτική διαδικασία.

Συμμετέχοντες: Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, επίσης Τμημάτων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Ψυχολογίας και σε επαγγελματίες λειτουργούς στον χώρο της υγείας και της ψυχικής υγείας.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η επιλογή των συμμετεχόντων γίνεται κατόπιν συνέντευξης.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό αποτελείται από επαγγελματίες στον χώρο της ψυχικής υγείας με κλινική και ακαδημαϊκή εμπειρία.

Διάρκεια - Έναρξη: 250 ώρες, Οκτώβριος 2017-Μάιος 2018.

Μέρες και ώρες διεξαγωγής: Κάθε δεύτερη Παρασκευή του μήνα, 09:00-15:00. Η πρακτική άσκηση ρυθμίζεται ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε εκπαιδευόμενου.

Δομή του Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: Πρακτική άσκηση, διαλέξεις, παραγωγή υλικού, βιωματικά σεμινάρια.

Θα βρείτε αναλυτικά τη δομή του προγράμματος και περισσότερες πληροφορίες εδώ

ή κατεβάστε το σχετικό έγγραφο σε μορφή pdf

 

 

CARE - Index

 Το CARE-Index είναι το μοναδικό μέχρι τώρα αναλυτικό εργαλείο εκτίμησης της πρώιμης διεπίδρασης βρέφους-μητέρας/ενήλικα, το οποίο εκτιμώντας την ευαισθησία των γονέων σε μια δυαδική σχέση εντοπίζει συμπεριφορές που μπορεί να δυσχεραίνουν την ποιότητα σχέσης μητέρας-βρέφους και μπορεί να έχουν μακροπρόθεσμες αρνητικές συνέπειες στη συνολική ανάπτυξη του παιδιού.

Θα βρείτε περισσότερο εδώ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 created by: Πέτρος Κεχαγιάς- BetelgeuZe* creations 

0-3








 
   
 
    
 







    
    




care index